ZAJĘCIA

GYMNASTIC

Gimnastyka to zajęcia dla każdego!

Gimnastyka w CrossFicie zaraz po treningu metabolicznym stanowi najistotniejszą część.
Przede wszystkim gimnastyka, jak żadna inna dyscyplina – rozwija mięśnie głębokie („gorset mięśniowy”) i rdzeń ciała czyli core. Pomaga w rozwiju motoryki ciała.
Gimnastyka kładzie ogromny nacisk na stabilizację ciała oraz wzmocnienie mięśni tułowia, a podstawowe ćwiczenia potrafią być niewykonalnym zadaniem!

Na zajęciach nauczysz się techniki:
-stania na rękach
-pompek
-muscle up
-hand stand push up
-ćwiczeń na drążku
-utrzymywania pozycji i równowagi.

KIDSY – crossfit dla dzieci

KIDSY to zajęcia ruchowe dla dzieci w formie zabawy bazujące na ruchach funkcjonalnych.

Kidsy to aktywna, zdrowa zabawa dla Twojego dziecka i czas wolny dla Ciebie!

Zajęcia odbywają się w każdą sobotę, w 3 grupach wiekowych:

  • Kidsiki 3-5 lat godz. 10:00-10:45
  • Kidsy 6-10 lat godz. 12:00-12:45
  • Kidsy 11-13 lat godz. 12:45 – 13.30

Czytaj więcej

OPEN GYM

OPEN GYM

OPEN GYM to właściwie nie zajęcia, tylko czas, w którym nasi klubowicze mają szanse na doskonalenie swojej techniki, nadrobienie zaległego WOD, pracę nad swoimi słabościami lub zrobienie 150 cal na Assault Air Bike 🙂 Na OpenGym nie trzeba się zapisywać, ale można z niego korzystać TYLKO w wyznaczonych godzinach. OPEN GYM jest dla wszystkim klubowiczów posiadających aktualny karnet.

START UP / WOD

Zajęcia te są przeznaczone dla osób, które nie miały styczności z CrossFitem. Na START UP dowiesz się czym jest CrossFit, poznasz podstawowe techniki oraz odbędziesz swój pierwszy WOD (Wokrout Of the Day). Aby uczestniczyć w tych zajęciach nie musisz mieć siły, kondycji czy wytrzymałości. START UP to zajęcia absolutnie dla każdego.

Zajęcia START UP są obowiązkowe.

Czytaj więcej

WOD

WOD (Workout of the Day)
Zajęcia na których klubowicze będą się mierzyć z treningiem dnia. Rozgrzewka, doskonalenie techniki, workout oraz kończące zmagania stretching i zbijanie piątek – tak wyglądają zajęcia WOD. Treningi programowane są długofalowe w celu maksymalizacji progresji. Systematyczność na tych zajęciach jest kluczem do wymarzonej formy.

  • Doskonalenie zbudowanych fundamentów treningowych
  • Nauka nowych ruchów
  • Relatywne zwiększanie intensywności i obciążeń treningowych

PRO WOD

PRO WOD
Zajęcia przeznaczone dla osób doświadczonych. Doskonalenie technik, zwiększone obciążenia i intensywność. Pistol, pull up, HSPU, snatch, split jerk, Rx to stałe elementy grupy PRO WOD. Wymagana znajomość wszystkich podstawowych technik.

TRENING PERSONALNY

TRENING PERSONALNY

Trening sam na sam z trenerem lub w małej grupie (max.  3osobowej). Indywidualne podejście oraz odpowiednio dopasowany plan treningowy pomoże Ci w realizacji dowolnego celu.
Czytaj więcej

MOBILITY

MOBILITY
Na tych zajęciach będziemy zajmować się poprawą ruchomości w stawach, gibkości i elastyczności mięśni. Dowiesz się także jak za pomocą kawałka gumy, małej piłeczki oraz wałka poradzić sobie z „zakwasami” i eliminowaniu bólu.

  • zwiększanie zakresu ruchów
  • zapobieganie urazom
  • lepsza regeneracja
  • relaks

WOD KETTLEBELL

KETTELBELL
Na tych zajęciach poznasz obciążniki kulowe. Nauczysz się podstawowych i bardziej zaawansowanych technik takich jak: swing, Press, turkish Get-up etc. Zajęcia te wspomagają koordynacje, siłę, wytrzymałość oraz kondycję.

Czego nauczę się na zajęciach?

  • poprawa siły i wytrzymałości całego ciała
  • zwiększanie gibkości
  • poprawa koordynacji ruchowej
  • poprawa wyników w innych sportach

WEIGHTLIFTING

WEIGHTLIFTING
Zajęcia z dwuboju olimpijskiego – rwanie i podrzut, na których głównym celem jest nauka i doskonalenie techniki. Zajęcia te przeznaczone są dla wszystkich klubowiczów.

  • ćwiczenia korygujące i poprawiające technikę w rwaniu i podrzucie
  • wzmocnienie stawów i mięśni głębokich
  • poprawa siły