ZAJĘCIA

WOD

WOD (Workout of the Day)
Zajęcia na których klubowicze będą się mierzyć z treningiem dnia. Rozgrzewka, doskonalenie techniki, workout oraz kończące zmagania stretching i zbijanie piątek – tak wyglądają zajęcia WOD. Treningi programowane są długofalowe w celu maksymalizacji progresji. Systematyczność na tych zajęciach jest kluczem do wymarzonej formy.

  • Doskonalenie zbudowanych fundamentów treningowych
  • Nauka nowych ruchów
  • Relatywne zwiększanie intensywności i obciążeń treningowych

START UP / WOD

Zajęcia te są przeznaczone dla osób, które nie miały styczności z CrossFitem. Na START UP dowiesz się czym jest CrossFit, poznasz podstawowe techniki oraz odbędziesz swój pierwszy WOD (Wokrout Of the Day). Aby uczestniczyć w tych zajęciach nie musisz mieć siły, kondycji czy wytrzymałości. START UP to zajęcia absolutnie dla każdego.

Zajęcia START UP są obowiązkowe dla osób nie ćwiczących wcześniej systemem crossfit.

Czytaj więcej

SKILL WOD

Skill wod to zajęcia dla każdego!


Skill WOD, to zajęcia na których całą godzinę będziemy uczyć się/doskonalić jeden ruch. Będzie to świetna okazja do poświecenia trochę więcej czasu na naukę techniki, z którą masz problem!

Na zajęciach nauczysz się min.:
-DU (double unders)

-kipping

-stanie na rękach

-wiosłowanie

i wiele innych…

KIDSY – crossfit dla dzieci

KIDSY to zajęcia ruchowe dla dzieci w formie zabawy bazujące na ruchach funkcjonalnych.

Kidsy to aktywna, zdrowa zabawa dla Twojego dziecka i czas wolny dla Ciebie!

Zajęcia odbywają się w każdą sobotę, w 3 grupach wiekowych:

  • Kidsiki 3-5 lat godz. 10:00-10:45
  • Kidsy 6-11 lat godz. 12:00-12:45

Czytaj więcej

OPEN GYM

OPEN GYM

OPEN GYM to właściwie nie zajęcia, tylko czas, w którym nasi klubowicze mają szanse na doskonalenie swojej techniki, nadrobienie zaległego WOD, pracę nad swoimi słabościami lub zrobienie 150 cal na Assault Air Bike 🙂 Na OpenGym nie trzeba się zapisywać, ale można z niego korzystać TYLKO w wyznaczonych godzinach. OPEN GYM jest dla wszystkim klubowiczów posiadających aktualny karnet.

Program SLIMFIT

Program SLIMFIT to idealne rozwiązanie dla kobiet, które chcą schudnąć, wymodelować swoje ciało i poprawić kondycję!

SLIMFIT to:

  • treningi z trenerem personalnym w małej grupie
  • treningi 3 razy w tygodniu
  • indywidualnie ułożona dieta
  • zalecenia dietetyczne na cały czas trwania programu
  • stały kontakt z prowadzącą
  • wsparcie w dążeniu do wyznaczonego celu

AKTYWNA MAMA – możesz przyjść na trening z dzieckiem!

TEENS – CROSSFIT DLA NASTOLATKÓW

CrossTeens

Zajęcia dla nastolatków w przedziale wiekowym 12-16 l.

Najskuteczniejszy i najmodniejszy system treningowy na świecie nie tylko dla dorosłych!

Ogólnorozwojowe zajęcia sprawdzą się również idealnie wśród młodzieży. Nauka ruchów ze sztangą, gimnastyka, wytrzymałość z ciężarem swojego ciała i wiele, wiele innych!

PRO WOD

PRO WOD
Zajęcia przeznaczone dla osób doświadczonych. Doskonalenie technik, zwiększone obciążenia i intensywność. Pistol, pull up, HSPU, snatch, split jerk, Rx to stałe elementy grupy PRO WOD. Wymagana znajomość wszystkich podstawowych technik.

TRENING PERSONALNY

TRENING PERSONALNY

Trening sam na sam z trenerem lub w małej grupie (max.  3osobowej). Indywidualne podejście oraz odpowiednio dopasowany plan treningowy pomoże Ci w realizacji dowolnego celu.
Czytaj więcej

MOBILITY

MOBILITY
Na tych zajęciach będziemy zajmować się poprawą ruchomości w stawach, gibkości i elastyczności mięśni. Dowiesz się także jak za pomocą kawałka gumy, małej piłeczki oraz wałka poradzić sobie z „zakwasami” i eliminowaniu bólu.

  • zwiększanie zakresu ruchów
  • zapobieganie urazom
  • lepsza regeneracja
  • relaks
12