ZAJĘCIA

WOD

WOD (Workout of the Day)
Zajęcia na których klubowicze będą się mierzyć z treningiem dnia. Rozgrzewka, doskonalenie techniki, workout oraz kończące zmagania stretching i zbijanie piątek – tak wyglądają zajęcia WOD. Treningi programowane są długofalowe w celu maksymalizacji progresji. Systematyczność na tych zajęciach jest kluczem do wymarzonej formy.

  • Doskonalenie zbudowanych fundamentów treningowych
  • Nauka nowych ruchów
  • Relatywne zwiększanie intensywności i obciążeń treningowych

START UP / WOD

Zajęcia te są przeznaczone dla osób, które nie miały styczności z CrossFitem. Na START UP dowiesz się czym jest CrossFit, poznasz podstawowe techniki oraz odbędziesz swój pierwszy WOD (Wokrout Of the Day). Aby uczestniczyć w tych zajęciach nie musisz mieć siły, kondycji czy wytrzymałości. START UP to zajęcia absolutnie dla każdego.

Zajęcia START UP są obowiązkowe.

Czytaj więcej

GYMNASTIC

Gimnastyka to zajęcia dla każdego!

Gimnastyka w CrossFicie zaraz po treningu metabolicznym stanowi najistotniejszą część.
Przede wszystkim gimnastyka, jak żadna inna dyscyplina – rozwija mięśnie głębokie („gorset mięśniowy”) i rdzeń ciała czyli core. Pomaga w rozwiju motoryki ciała.
Gimnastyka kładzie ogromny nacisk na stabilizację ciała oraz wzmocnienie mięśni tułowia, a podstawowe ćwiczenia potrafią być niewykonalnym zadaniem!

Na zajęciach nauczysz się techniki:
-stania na rękach
-pompek
-muscle up
-hand stand push up
-ćwiczeń na drążku
-utrzymywania pozycji i równowagi.

KIDSY – crossfit dla dzieci

KIDSY to zajęcia ruchowe dla dzieci w formie zabawy bazujące na ruchach funkcjonalnych.

Kidsy to aktywna, zdrowa zabawa dla Twojego dziecka i czas wolny dla Ciebie!

Zajęcia odbywają się w każdą sobotę, w 3 grupach wiekowych:

  • Kidsiki 3-5 lat godz. 10:00-10:45
  • Kidsy 6-11 lat godz. 12:00-12:45

Czytaj więcej

OPEN GYM

OPEN GYM

OPEN GYM to właściwie nie zajęcia, tylko czas, w którym nasi klubowicze mają szanse na doskonalenie swojej techniki, nadrobienie zaległego WOD, pracę nad swoimi słabościami lub zrobienie 150 cal na Assault Air Bike 🙂 Na OpenGym nie trzeba się zapisywać, ale można z niego korzystać TYLKO w wyznaczonych godzinach. OPEN GYM jest dla wszystkim klubowiczów posiadających aktualny karnet.

Program SLIMFIT

Program SLIMFIT to idealne rozwiązanie dla kobiet, które chcą schudnąć, wymodelować swoje ciało i poprawić kondycję!

SLIMFIT to:

  • 3 miesiące treningów z trenerem personalnym w małej grupie
  • treningi 3 razy w tygodniu
  • indywidualnie ułożona dieta
  • zalecenia dietetyczne na cały czas trwania programu
  • stały kontakt z prowadzącą
  • wsparcie w dążeniu do wyznaczonego celu

AKTYWNA MAMA – możesz przyjść na trening z dzieckiem!

TEENS – CROSSFIT DLA NASTOLATKÓW

CrossTeens

Zajęcia dla nastolatków w przedziale wiekowym 12-16 l.

Najskuteczniejszy i najmodniejszy system treningowy na świecie nie tylko dla dorosłych!

Ogólnorozwojowe zajęcia sprawdzą się również idealnie wśród młodzieży. Nauka ruchów ze sztangą, gimnastyka, wytrzymałość z ciężarem swojego ciała i wiele, wiele innych!

PRO WOD

PRO WOD
Zajęcia przeznaczone dla osób doświadczonych. Doskonalenie technik, zwiększone obciążenia i intensywność. Pistol, pull up, HSPU, snatch, split jerk, Rx to stałe elementy grupy PRO WOD. Wymagana znajomość wszystkich podstawowych technik.

TRENING PERSONALNY

TRENING PERSONALNY

Trening sam na sam z trenerem lub w małej grupie (max.  3osobowej). Indywidualne podejście oraz odpowiednio dopasowany plan treningowy pomoże Ci w realizacji dowolnego celu.
Czytaj więcej

MOBILITY

MOBILITY
Na tych zajęciach będziemy zajmować się poprawą ruchomości w stawach, gibkości i elastyczności mięśni. Dowiesz się także jak za pomocą kawałka gumy, małej piłeczki oraz wałka poradzić sobie z „zakwasami” i eliminowaniu bólu.

  • zwiększanie zakresu ruchów
  • zapobieganie urazom
  • lepsza regeneracja
  • relaks
12